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Title
Markenwahlprognose im Buying Center : Konzeption und Anwendung eines Markenwahl-Prognosemodells für die organisationalen Markenwahlentscheidungen gewerblicher Automobilkunden von BMW / eingereicht von Mag. (FH) Jörg Pavitsich
AuthorPavitsich, Jörg
CensorWerani, Thomas ; Lehner, Johannes
PublishedLinz, 2018
DescriptionXVIII, 284 Seiten : Illustrationen
Institutional NoteUniversität Linz, Dissertation, 2018
LanguageGerman
Bibl. ReferenceOeBB
Document typeDissertation (PhD)
Keywords (DE)B-to-B-Marketing / B2B / Buying Center / Markenwahl / Prognosemodell / Choice-based Conjoint-Analyse / AHP / BMW
Keywords (EN)B-to-B-marketing / brand choice / prediction model / choice-based conjoint-analysis / analytic hierarchy process
Keywords (GND)Business-to-Business-Marketing / Marke / Prognose / Conjoint
Restriction-Information
 The work is publicly available ab dem 01/12/2099
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